17.4.08
PERKELE VITTU e. TRAMAIVÕI

   Nüüd enam ei anna asu see probleem mis mind vaevab.No ei lase elada raisk.
Kunagi olid head ajad, kui energyfm lasi normaalset muusikat ja värki.Aga nüüd tundub,et tuleb minna üle taas powershit raadio või cd plaatidele, SEST:
 "joujoujouuuu!! kus mu neegrid on ?? kus nad on, jeee?? jeee??
joujou las ma räägin sulle kuidas ma käisin linnapeal, seal libud olid, jeee!
jee, ja ma laksisin libudele näkku ja kanni!! jee
me houmidega käisime pedesid kolkimas, jeee.
ja, jeee, jee, jeee, siis me tegime narkot ja jõime jeee.

 Jaaaa, jejeje, eila sai oma escaleidile uued blingkroomid alla pandud, jee
mul houmidega tõusis respekki sitaks, jeee. jee.
ja sellepeale, hõa! jee, jou! tuli kari naisi, je!
ja siis ma laksisin naistele näkku ja kanni!, joujeee.

 Vot nii mehed, näete nüüd, elu on lahe, jou, ma räägin teile. elu on jeee!
okei okei!! lahe, piish!!"

  OEHHHH!.. Niisis, mis mu point on, te küsite? Point on see, et see raadiojaam ei lase enam normaalset muusikat, mida ootaks, ja mis nagu harjumuseks saanud on.
  Nende mini-pleilistis on aina enam räppi(joujee houmid!), arrennbiid(aaahaaahjeeeaa),hipphoppi ja muud sitta,mida sigagi ei söö.
Sellesmõttes, et ma saan aru, ameerikas tahavad kah neegrid end väljendada ja nad saavad selle eest isegi raha, mis on täiesti fenomenaalne, aga mis kuradi vägi paneb ühe eestlase(või vägagi-liigagi mitu eestlast) kuulama sellist anaalrahet?
  Siin mõned naljakad faktid seoses pigide muusikaga:
 1.Esiteks on loo algus alati sarnane(sama) mingi pede kiidab takka, et "joujou,kohe hakkame panema, võta kõrvad persest välja,sest me panema hakkame, jeee!"
 2. ja siis tuleb "laul". Mingi kergelt teistmoodi rytm, veidi teistmoodi sämplitega.keegi paneb veel mingi natuke erilise piiksu või puuksu sinna vahele ja vuala! sitaks kõva-äss viis.
 3.siis kõige tähtsam! loo mõte!! jaja! vot see on juba päris keeruline pähkel.Nagu juba nagunii teada on, siis meerikamaa pigidel on see eluke nagu suht üksluine - bitshid,blingid ratastel ja kaelas, korvpalli"särgid" põlvedeni, "bustin' caps"-ehk siis nende samade põlvede sodiks peksmine,mis neil number 46 kirjaga särgi alt välja paistavad, siis veel muidugi, et kuidas nende koertel(dawgs) läheb, kui nad cracki panevad ja viina peale joovad. Noh, ühesõnaga,see on neil nii üxluine,et ma ka kõike ei tea.Aga kuna nende toodetud lood on nii harivad,siis sellepärast ma teangi.(aga ma rõhutan! ma ei kuula spetstiaalselt, vaid piisab iga loo kuulmisest 10 sek,et saada pigimaailmast jälle uut infi,kui lahe nende elu on.)
 4. siis näiteks veel nende suurepärased artistinimed.Noh, mis mul öelda on, selleks peab ikka neeger olema, et selliste asjade peale tulla.Mõned näited:Akon,ne-yo,Soulja Boy,fat joe (ta on ka captain obvious muidugi!),50 cent(kust selline nimi?niipalju oli raha,kui joodeldama hakkas vms?), ja muidugi siis need pigid,kes kasutavad oma kodanikunime,mis on kah täiesti üle võlli:Kanye West,Danity Kane jspm.
Niipalju siis faktidest.
  Mulle siiski ei jõua kohale, miks ja mis selles muusikastiilis on, et seda kuulavad muidu täiesti normaalsed ja haritud ja mõnusad inimesed ja ennast degenereerivad.Põhinedes nendele faktidele on see ju krt nagu lastelaulud,kus on mingi muinasjutt või mula,mida nagunii juba kõik teavad.Samas, kogu see kompott ei erine teistest sama stiili lugudest.
 Minumeelest on see tõestus sellest,milliseks ma kujutan ette muusikat 20(või isegi vähem) aasta pärast,kui muusika on mingisugune seosetu müra seosetu teksti ja sõnadega ja kõik kammivad ja kommivad selle järgi. Juba praegu on näha asja algeid.Ja see ei käi ainult pigi- ja tantsumuusika kohta.
  Kokkuvõtlikult siis ei ole võimalik üha enam kuulata energyfm'i, sest see muutub niggaPOP fm'ks, ja seetõttu kulutan aina rohkem raadionuppu,et kiiruse peale kanalit vahetada või cd mängija peale lülituda, kust tuleb midagi mõnusamat minu kõrva jaoks.
Aamen, bitšhid, lähen linnapeale laiama nüüd, jou,hõa, jee jee!Kus mu koerad on?

1 Kommentaarid:

Anonymous Anonüümne kirjutas...

Minu arvamus ühineb sinu omaga raadiost ei saa enam midagi kuulata,tuleb ainult mingit neegri lalinat,või mingeid koit toomesi jne

N apr 15, 05:46:00 PM  

Postita kommentaar

<< Esilehele

Viimased postid :
Ja kui siin ikkagi igavaks jääb:
 
MJAU - Pohlamoos ja keeks, parim enne A.D 2005