6.10.07
heihopsti !

    Hallo..kuku..test,test. üks kaks kolm, kolmkolm.Nii.. , väga hea. Eetrivaikus on katkestatud. Uudiseid üle pika aja korrespondendilt krõps.
Pikalt ei olnud nagu millestki kirjutada eriti. Tegelikult võibolla oli kah, aga ma ei jõudnud paraku sinnamani.Nüüd vähemasti siiski.
Nii, uudiseid on siis ntx selliseid,et sai kah ära käidud klaab von üleblingenis.Täitsa ok koht, kuigi muusikavalik oli väga üksluine ja üritati mingit performancet teha laval.Kokk sehkendas ja lõikas kurki ja rohelises tibid jagasid seda lavaäärelt.Omapärane. Tegelikult põhjus,miks ma sinna üldse sattusin, oli kodanik M´i sünnipäev, kus pärast pikki vaidlusi sai lõpuks riffi minek asendatud blingeniga.
Arvestades viimast korda ja üldse enamus kordi tallinnas ööklubides käimisi,siis oli üle pika aja väga lahe ja chill ja mõnus ja sexy ja blahblah. hea.
Kuuldavasti olin tantsulõvi olnud... Eks siis vist jah. Tundsin ennast lihtsalt vabalt ja nautisin asja.Aga ilma
S´ita pole see olnud võimalik, sest ega ausaltöeldes polegi enne niiviisi tantsu virutanud kellegi sellisega,kellega võib end vabalt tunda ja lasta fiilingul end liigutada. Keeruline teema. Eks kõik kes vähegi muusika järgi liikunud on,saab aru,mida see enamvähem tähendab.
Siis veel... Krt ma vist pole ühegi senise klubikülastuse ajal näinud niipalju lõhutud klaase kui seal. Vähemasti 10 nägin mina.Plärakaid käis koguaeg.Neil vist rekkatäite viisi tuleb klaase iga nädal XD. Heh, hea kulu..
Aga muidu popp koht ikkagi, uus ja värki.Rahvast ka kella 3 ajal ukse taga murdu.
Madara tänava kant sai elu juurde ja politsei öist sehkendamist,nagu näha sai.
Võiks isegi mingi klubi teha.Hea korraldamise juures ajaks plekki kokku küll.Äripartneriks keegi hakata ei taha?

vsjo aitab,
piish.

1 Kommentaarid:

Blogger Martin kirjutas...

tavai, teeme oma klubi, mina ehitan, sina finantseerid :D või siis ok, ma võin ka finantseerida, kahepeale kergem :D

N okt 11, 04:05:00 PM  

Postita kommentaar

<< Esilehele

Viimased postid :
Ja kui siin ikkagi igavaks jääb:
 
MJAU - Pohlamoos ja keeks, parim enne A.D 2005